Kto je online

Práve tu je 21 návštevníkov a žiadni členovia on-line

Dochádzkový systém

Koncepcia celého systému je navrhnutá na komunikáciu zariadení v počítačovej sieti. Či sa jedná o lokálnu sieť alebo VPN prepojenie jednotlivých prevádzok. Samozrejmosťou je automatická pravidelná synchronizácia zariadení, vzdialená administrácia terminálov ako aj nastavenie prístupových práv pre skupiny užívateľov.

Evidencia osôb je vedená v databázovom systéme a identifikácia je nazávislá na použitom type čítačky ako aj na type transpondéra. Viac o transpondéroch nájdenete v samostatnej sekcii.

Funkcie terminálu:

  • dochádzkový terminál
  • zadávanie vstupov a prerušení cez dotykový display s následnou verifikáciou užívateľa
  • evidencia vstupov do objektu
  • systém povolí vstup len registrovaným užívateľom
  • integrovaný elektronický vrátnik s videohovorom
  • funkcia informačnej tabule
  • funkcia reklamného a inzertného panelu
  • monitorovanie priestoru a záznam formou snapshotov
  • intuitívne webové rozhranie dochádzkového systému
  • prístupové práva a heslá pre povolenie úprav záznamu, evidencia zmien
  • editácia (úprava) dochádzky oprávnenými osobami
  • spracovanie nadčasov a ich vyhodnocovanie
  • grafické zobrazenie dochádzky jednotlivých pracovníkov za celý mesiac s možnosťou prehľadnej editácie
  • prepracovaný systém definície prístupových práv pre prácu s dochádzkovým systémom
  • logovanie všetkých údajov užívateľa
  • vzdialený prístup k systému
  • zobrazenie aktuálnej činnosti zamestnanca
  • otvorenosť na ďalšie databázové, alebo informačné systémy (export, import)
  • číselník zamestnancov s ich základnými údajmi
  • výpočet kompletných štatistík o dennej a mesačnej dobe, druhu a dobe prerušenia

Spoločnosť LMT sa zaoberá komplexnou problematikou návrhu, realizácie a následnej starostlivosti o dochádzkové systémy. Dochádzkový systém je určený pre malé, stredné a veľké spoločnosti, ktoré nie sú spokojné s evidenciou  zamestnancov papierovou formou alebo pomocou zastaralého dochádzkového systému, ktorý nespĺňa rýchlo vyvíjajúci sa štandard  21. storočia. Ponúkame technicky prepracované riešenia, ktoré sú z hľadiska konštrukcie jednoduché, kvalitné a svojim dizajnom vhodné do každého prostredia (luxusné priestory, výrobné haly, obytné priestory...). Ku všetkým produktom a službám poskytujeme záručný a pozáručný servis, hotline a helpdesk.

Prínos dochádzkového systému:

  • aktuálny stav prítomnosti zamestnancov
  • eliminácia jalového času zamestnanca (príchodom na linku sa začína pracovná doba zamestnanca)
  • rôzne možnosti nastavenia systému
  • šetrenie finančných prostriedkov
  • prehľadné podklady pre výpočet mzdy
  • spravodlivejšie ohodnocovanie pracovníkov
  • zvýšenie produkcie
  • zamedzenie falšovania a úpravy údajov

Fotogaléria:

Stav zamestnancov
Kalendár
Skupiny
Osoby
Prerušenia
Intervaly
Log zmien
Nastavenie počítania

Súbory na stiahnutie:

  • žiadne

Dopris verzia 1.3.1

Nové vlastnosti:

  • Pridaná nová položka v hlavnom menu "Schválenia"
  • V hlavnom okne používateľa pridaný zoznam problémov pri počítaní dochádzky

Opravy:

  • Opravený text v tabuľke skupín
  • Zmenené štandardné radenie tabuľky "Log udalostí"
  • Zmenené štandardné radenie tabuľky "Log zmien"
  • Upravený formát výpisov v PDF (osoba na stránku)
  • Opravené prepínanie mesiaca v kalendári kliknutím na vyšedený deň
  • Opravené ikonky pre intervaly, prerušenia, kalendáre
  • Upravené schválenia v kalendári

Dopris verzia 1.3.0

Nové vlastnosti:

  • Týždenné/mesačné kalendáre
  • Kalendáre sa priradzujú skupine

Dopris verzia 1.2.2

Opravy:

  • Opravená diakritika v nastaveniach terminálu
  • V exporte skupín opravený text: Pohyblivá časť prac. doby

feed-image Feed Entries

Powered by Joomla!. Valid XHTML and CSS.