Koncepcia celého systému je navrhnutá na komunikáciu zariadení v počítačovej sieti. Či sa jedná o lokálnu sieť alebo VPN prepojenie jednotlivých prevádzok. Samozrejmosťou je automatická pravidelná synchronizácia zariadení, vzdialená administrácia terminálov ako aj nastavenie prístupových práv pre skupiny užívateľov.
Evidencia osôb je vedená v databázovom systéme a identifikácia je nazávislá na použitom type čítačky ako aj na type transpondéra. Viac o transpondéroch nájdenete v samostatnej sekcii.
Funkcie terminálu:
- dochádzkový terminál
- zadávanie vstupov a prerušení cez dotykový display s následnou verifikáciou užívateľa
- evidencia vstupov do objektu
- systém povolí vstup len registrovaným užívateľom
- integrovaný elektronický vrátnik s videohovorom
- funkcia informačnej tabule
- funkcia reklamného a inzertného panelu
- monitorovanie priestoru a záznam formou snapshotov
- intuitívne webové rozhranie dochádzkového systému
- prístupové práva a heslá pre povolenie úprav záznamu, evidencia zmien
- editácia (úprava) dochádzky oprávnenými osobami
- spracovanie nadčasov a ich vyhodnocovanie
- grafické zobrazenie dochádzky jednotlivých pracovníkov za celý mesiac s možnosťou prehľadnej editácie
- prepracovaný systém definície prístupových práv pre prácu s dochádzkovým systémom
- logovanie všetkých údajov užívateľa
- vzdialený prístup k systému
- zobrazenie aktuálnej činnosti zamestnanca
- otvorenosť na ďalšie databázové, alebo informačné systémy (export, import)
- číselník zamestnancov s ich základnými údajmi
- výpočet kompletných štatistík o dennej a mesačnej dobe, druhu a dobe prerušenia
Spoločnosť LMT sa zaoberá komplexnou problematikou návrhu, realizácie a následnej starostlivosti o dochádzkové systémy. Dochádzkový systém je určený pre malé, stredné a veľké spoločnosti, ktoré nie sú spokojné s evidenciou zamestnancov papierovou formou alebo pomocou zastaralého dochádzkového systému, ktorý nespĺňa rýchlo vyvíjajúci sa štandard 21. storočia. Ponúkame technicky prepracované riešenia, ktoré sú z hľadiska konštrukcie jednoduché, kvalitné a svojim dizajnom vhodné do každého prostredia (luxusné priestory, výrobné haly, obytné priestory...). Ku všetkým produktom a službám poskytujeme záručný a pozáručný servis, hotline a helpdesk.
Prínos dochádzkového systému:
- aktuálny stav prítomnosti zamestnancov
- eliminácia jalového času zamestnanca (príchodom na linku sa začína pracovná doba zamestnanca)
- rôzne možnosti nastavenia systému
- šetrenie finančných prostriedkov
- prehľadné podklady pre výpočet mzdy
- spravodlivejšie ohodnocovanie pracovníkov
- zvýšenie produkcie
- zamedzenie falšovania a úpravy údajov
Fotogaléria:
Súbory na stiahnutie:
- žiadne